Raft.cz

Tisk z adresy http://www.riversport.eu/Clanek-Spluti-cele-Moravy.aspx?ID_clanku=1169 edit=2
Půjčování lodí na řece Bóbr

Splutí celé Moravy

Diskuse nad článkem
Re: Morava od sutoku s Dyji, Ľuboš, 6/23/2015 12:49:55 PM
Dobrý deň
V prípade, že sa rozhodnete splavovať tento usek, asi v polovici trasy je vám k dispozícii autokemp Rudava Malé Leváre. Hoci nieje priamo na rieke Morava(cca 4km od nej do vnútrozemia) zabezpečujeme zvoz a odvoz vodákov na rieku Morava. V ATC Rudava Malé Leváre nájdete možnosť ubytovania(bungalov, tur. ubytovňa, teplá voda), stravovania a oddychu.
V prípade záujmu volajte:
00421 902 934344

Reply

Re: Morava od sutoku s Dyji, Slávka, 1/27/2013 9:48:23 PM
Máte pravdu, vzrůšo nečekejte, ale za poznání ten úsek stojí. Nejrozlehlejší lužní lesy jsou už nad ním, tady spíš jen ty vrby kolem řeky a za nimi po obou stranách zemědělská krajina. Málo osídlená a bez velkých dopravních tepen, takže klid, semtam chatička, ale málo. Dva dny je na tu cestu v pohodě akorát.
Slávka

Reply

Morava od sutoku s Dyji, Palo, 1/25/2013 4:13:20 PM
Chcel by som splavit Moravou od sutoku s Dyji az k Devinu.
Rad by som vedel vas nazor, ci by ste tento usek odporucali. Chapem, ze tam asi velke vzruso clovek nezazije, ale je tam pekna priroda a klud? Luzne lesy, alebo len vrby okolo rieky? Odporucali by ste tento usek? Da sa usek od sutoku s Dyji po Dunaj zvladnut za 2 dni?
Moravu som uz splavoval. Usek nad Olomouci som sjel asi 5 krat (rozne od Hanusovic a nizsie) a bol som aj na casti Vnorovy - Rohatec.

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Pavla, 5/30/2012 9:45:57 PM
Dobrý den,
to asi znáte Pomoraví jen z lodi. Zkuste tam jet na jaře, když kvetou sněženky a bledule. Nebo později, když všude voní medvědí česnek a nádherně rozkvetou louky. Potom i pochopíte proč Nové Zámky stojí tam, kde stojí.Je to krásné místo, kam můžete klidně na celý den vyrazit s rodinou, školou i přáteli ať už pěšky či na kole. A díky bohu tam krom stád srnek mnohdy nepotkáte ani živáčka.

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Kimbo, 10/12/2010 11:45:17 PM
Mor na vás, půjčovny. Nejedná se vám o zachování přírody. Jedná se vám o kšeft. Smajlík

Reply

Re: vesta,helma,házečka...., Čolek, 10/12/2010 5:10:10 PM
Wolejoffko,ale o tom to celé myslím je.Je jasné,že největší boro na řekách dělají ti jednorázoví půjčovňováci,ale na druhou stranu služeb půjčoven využívá i spousta vodáků a to z mnoha různých důvodů (logistika,nemají lod' atd) a potom tam jsou i tací,co to chtějí jen prubnout ale chovat se umí.Já mám pocit,že tady na Raftu,nebo na Hydru se ten kdo využije služeb půjčovny automaticky zařazuje k těm jak jsi napsal "plácalům",ale tak tomu není.Já tady za půjčovny nelobuju,ale kdyby jich nebylo,tak se na vodu nedostane i spousta lidí které to baví a mají to rádi.
Smajlík

Reply

Re: vesta,helma,házečka...., wolejoffka, 10/12/2010 4:14:07 PM
Čolku, z toho Soběšína, to je krásná příhoda. Až by se na jejím základě chtělo člověku vydedukovat, že je jedno, jestli je někdo vodák, nebo "nevodák" (= půjčovňáckej plácal), ale že je důležitý, jestli je dobytek, nebo ne ...

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Honza Pok., 10/11/2010 9:05:52 AM
Možná se poučej kulíci dřív než homo sap., co stavěj hnízda také blízko u vody.
Howgh.

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Bootsman, 10/11/2010 6:12:31 AM
Tipoval bych že zásahem vyšší moci bude po snůšce.Asi proto je to ohrožený druh.Jen ať ale zůstane tam kde už je,jinak bude časem CHKO z celé ČR a pak bude ohrožený druh i "homo cokoliv" Smajlík Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Slávka, 10/10/2010 10:59:58 PM
Průjezd Pomoravím a nakonec i všechny vaše reakce mě přiměly hledat, co vlastně se v té rezervaci chrání, když na první pohled jsou to jen popadané klády, lány kopřiv a hejna komárů. A dopídila jsem se toho, že to nejvzácnější jsou ptáci kulíci, kteří hnízdí na břežních písčinách. Takže se obávám, že ochranáři plánují nastavit pravidla správně, omezení by platilo po dobu jejich hnízdění a vyvádění mladých. Neboť příroda zvládne občasný průjezd jedné lodi, ale ne pravidelnou frekvenci lodí z půjčovny a úsek nad Hynkovem je z hlediska kulíků cennější, je delší a na písčiny bohatší než ten pod ním. A vystoupit z lodi a šlapat po písčinách musí v tom zapadaném úseku nutně každá posádka.
Co se týče špuntu pod Hynkovem, zdá se mi, že tam bude schválně, aby zabránil zvědavcům jako my v průjezdu. To by ale musel by být kousek výš, neboť kdo četl původní verzi, ví, že jsme litovali hned jak jsme k němu přijeli, ale na návrat už bylo pozdě.
P.S. Jen by mě zajímalo,co si ti kulíci počnou, když přijde povodeň.

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Bootsman, 10/9/2010 9:18:58 AM
A pak tedy omluva neznalce Smajlík

Reply

Re: vodák v ohrožení, Wolfino ., 10/8/2010 11:15:45 PM
Tak to jsou ti , o kterych se tu nikdo nebavi :)

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Milan, 10/8/2010 10:47:22 PM
Slávka se naopak "něčeho" dopustila a to opakovaně ale Petr její článek "upravil", takže sis milý Bootsmane přečetl již upravený a nikoliv původní článek...

Reply

Re: vodák v ohrožení, Chobotnice, 10/8/2010 9:38:13 PM
Viděl jsem dost lidí, který se jezděj upíjet i na vodu, aby byla změna... Ale to už je taky ohraná písnička. Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Václav, 10/8/2010 8:35:41 PM
No, tak já se tady snažím vyvolat nějaké ty nacionalistické vášně mezi Čechama a jejich provincií (furt se snažím Smajlík) a první se ozve Pražák jako poleno, co ještě navíc jezdí už jen výhradně polské řeky.... Ale vážně - po přečtení (hezkého) článku a výše uvedené reakce jsem si říkal: proč se, do frasa, někdo spíše nesnaží lidi na tuhle řeku (co není nijak zvláště atraktivní)v rámci outdoorového boomu nějak nalákat než aby jim, jako ta ochranářská paka házel klacky pod nohy. Na turistech, vodácích atp. nakonec vydělají všichni v kraji kolem vody. A osobně si myslím, že i ta ochrana přírody (což je téma na delší diskusi). Na zakonzervovaném skanzenu něco získá jenom ten zelený ochránce, co se tam může chodit po nocích mazlit s nějakým potápníkem nebo chroustem. Prostě - česko-moravská klasika přístupu k přírodě Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Honza Pok., 10/8/2010 7:22:04 PM
Souhlas. Morava jsem jel jen jednou. Jediné, co na ní stálo za tu nudu, byla hospa v Postřelmově. Plněnej bramborák a točený Maestro. Nebýt Šeráku, vršek bych nepřežil. Jak jsem přežil spodek do Tvaróžkova, to si nepamatuji vůbec, muselo to být přímo vytěsněné trauma. Ale Litovel se prý už zlepšila... Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Bootsman, 10/8/2010 4:13:05 PM
Ale Slávka se ničeho nedopustila.Aspoň né podle podaného popisu.A už vůbec se nechlubí tím že by splouvali pod Hynkovským jezem původním korytem.Pouze poukazuje na to,že tam u jiní přenesly do mlýnské strouhy,bo jinudy se nesmí.Kluci chce to číst a taky trochu tu řeku znát.Ono totiž CHKO začíná už nad Litovlí (obec Římice) ale až po Hynkov se smí jezdit - tedy pokud se těch 6km samá kláda takto dá popsat Smajlík tady Vám aj posílám detail trasy co zpracovali kluci na Tydře: http://maps.google.cz/maps/ms?...
Toť vše co jsem chtěl dodat

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Václav, 10/8/2010 3:17:33 PM
Fuj! Kdo by se tam z našich krásných českých řek tahal. Neteče to, jezy se nedají splouvat, okolí srovnatelné s jinými toky a ještě buzerující ochranáři..... ( Smajlík )

Reply

Re: vesta,helma,házečka...., Ešus , 10/8/2010 3:12:53 PM
Já to třeba vím, a jsem v diskuzích na straně wolfina, protože prostě na jezu si tu helmu vemu i v létě, protže těch ran jsem už schytal dost, a protože si třeba pod šlajsnou chci aspoň trooošku zablbnout.
A člověk nikdy neví, kdy po něm čochtan šáhne.
Ešus

Reply

Re: vodák v ohrožení, Ešus , 10/8/2010 3:08:24 PM
Ahoj
není dobře házet všechny do jednoho pytle. Víš třeba něco o tom, že Dronte, respektive Míla Pražák spoluzaložili Vodáckou Ohři os, a vykonali tam doposud spoustu práce od značení řeky až po angažovanost při rekonstrukci jezu Tuhnice? Víš o tom, že budou spolupracovat při změně jezu Radošov? Víš něco o tom, že cestovka a půjčovna Pohoda, kluci i holky přislíbili, že budou hlídat zabezpečení jezu v Českém Šternberku? Víš něco o tom , že tam občas loví lidi z jezu? Že na Moravě podobným způsobem se snaží jednat cestovka a půjčovna Tydra?
A že podobně se snaží jednat i Bisport na Sázavě, který i sponzoruje akci Čitá Sázava?
Tak jako jsou rozdílní lidé, tak jsou i rozdílné firmy. Zrovna tyhle si odsudek nezaslouží.
Ešus

Reply

Re: vesta,helma,házečka...., Čolek, 10/8/2010 2:57:49 PM
Copak já to vím,ale vědí to i ostatní?? Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., šangve, 10/8/2010 2:56:47 PM
Co k tomu dodat, Milan má samozřejmě pravdu, chlubit se porušováním pravidel je chyba, která se vždy obrátí proti vodákům. Je to stejné v Čechách na Moravě i v cizině. Jsem zvědav kdy přijde totální zákaz splouvání Moravy, Teplé Vltavy, Ammeru, apod. Na druhou stranu je bohužel pravda, že mezi ochranáři se rekrutuje spousta buzerantů, který chtěj rozhodovat a řeku "vlastnit", a ochranářská a zelená mafie dává těmto lidem svobodný prostor pro působení, aniž by sama dokázala vyprodukovat smysluplný čin pro ochranu čistoty vod řeky.

Reply

Re: vesta,helma,házečka...., Wolfino ., 10/8/2010 2:54:27 PM
Prosimte, vzdyt uz bych mohl vedet, ze s tim vybavenim rejpu do neustalych diskuzi na tema jak se nekdo vozral a bez helmy/vesty/hazecky sjizdel jez :) A i kdybych soudil podle vybavy, tak nejsem vodak, protoze nemam helmu :D

Reply

vesta,helma,házečka...., Čolek, 10/8/2010 2:03:45 PM
Vybavení z tebe vodáka neudělá,myslím že vodák je ten koho to baví,jezdí na vodu kdykoli to jde,snaží se naučit na vodě co nejvíc a respektuje vodu a přírodu okolo ní.(Tím neříkám že ty to nejsi,jen že to není o výbavě).Jinak mě diskuse zaujala,je to ale pořád ten samý problém jako v jiných diskusích-půjčovny,splouvači atd.Ochranářů je třeba,ale na druhou stranu se jim nesmí dostat do rukou silný bič,to bychom se za chvilku na tom seznamu (ohrožených druhů) ocitli určitě taky.Během Července jsem byl třikrát na Sázavě,vždy na víkend,z toho jsem po dvakráte nocoval v Soběšíně na volném tábořišti.Poprvé naprosto bez poznámek,tábořiště bylo téměř úplně obsazené a přesto druhý den před vyplutím bylo všude čisto,všechen odpad byl v kontejneru a to podotýkám,bylo tam možná i 8 různých paret a rybáři.Čtrnáct dní nato jsem tam nocoval se synkem a manželkou,byla nás tam sotva polovina oproti minule a po jedné partičce (řekl bys vodáci-měli staré laminátky,dřevěná pádla,loďáky) tam zůstal bordel úplně šílenej,jeden z nedaleko tábořících rybářů,takovej už skoro děda to začal uklízet a mě byla kvůli již odplutým "kolegům" hanba.Samozřejmě jsem mu se synkem pomohl,ale ta nálepka bordelářů v očích a vyprávění toho dědy už NÁM zůstane.Ty dva týdny předtím tam nocovala parta lidí (cca 30),žlutá trika s logem sokol,lodě jim ráno přivezla půjčovna,na tábořišti po nich zůstala jen slehlá tráva a vedle ohniště srovnané !! zbytky nespáleného dřeva z táboráčku.Ti se tam chovat uměli.Já osobně bych to jen na ty půjčovnové vodáky neházel.

Reply

Re: vodák v ohrožení, Wolfino ., 10/8/2010 11:33:20 AM
V zásadě máme podobné myšlenky, jenže každý trochu svým směrem :)

Máš pravdu v tom, že zpúsob provozování živnosti je otřesný. Ale tohle je prostě jako zakázat výrobu automobilů, protože jsou vysoké emise.Prostě přístup systémem sežer bobra - zachraň strom.

Když někomu , kdo systematicky uklízí řeku upadne flaška do vody - nic závratného se nestane. Ja jsem třeba taky občas zahodil vajgl do řeky, ta celuloza nemúže ničemu vadit. Pravda je, že když to udělá tisíc lidí denně, tak asi dobré neni. A taky sem nějaký ten sajrajt z řeky vyndal.....

Ja nehrotím spor, jenom mi vadí absolutizace , a reakce typu napíšu nšco, hlavně abych napsal....

Podotýkam jedno, v momentu , kdy zmizí půjčovny, tak stoupnou ceny lodí i pro smrtelníky. !!

Reply

Re: vodák v ohrožení, Wolfino ., 10/8/2010 11:25:37 AM
No, dobře, třeba jsem nevhodně použil výraz, ale bylo to myšleno tak, že je to pohybová aktivita :) A snaha podotknout to, že je lepší národ lidí , co jezdí na vodu/lyže/skály, než národ který se třeba upíjí , nebo tak.
Ne pro každého člověka je voda smyslem života, spousta lidí v tom vidí prostě outdoor activity , a pokuď se dokáží náležitě chovat, májí právo na život.



no offence ...

Reply

Re: vodák v ohrožení, kavol, 10/8/2010 10:09:00 AM
tak já se musím přiznat ... na vodě už mi aspoň pět pet flašek nadobro uplavalo, poněvadž je většinou nevážu, a nejsem neomylnej, abych vše vyhodnotil (i za háčka a osoby okolo), jestli to sjedu bez cvaknutí, jako někteří borci zde, kteří by do nedávno diskutované Karlovky prostě s pramicí nikdy nevjeli, tuše, že se jim tam děti potenciálně můžou koupat :-)

(a taky jsem jednou rozmlátil flašku piva - sklo v řece ... ale za život jsme různejch střepů z přírody vytahal a zneškodnil nejmíň na celou basu :-/)

jinak myslímže tady zbytečně hrotíte spor, jehož jádro je úplně jinde ...

když půjčovny nebyly, byli kamarádi, kluby, oddíly ...to všecko je i dneska

já loď mám, a přesto si půjčuju, a nejen od kamarádů, ale i z půjčoven, poněvadž na to, aby si člověk jednou za rok sjel něco zajímavějšího, tak si nenechá doma trouchnivět gumu nebo se nebude celej rok účastnit činnosti oddílu - kdyby tyhle věci nebyly, tak bych si to prostě odpustil a jezdil jen turisťárny

průšvih půjčoven není v tom, že dávají možnost, ale v tom, jak k tomu někteří přistupují

doba jde kupředu, kdyby teď někdo mávnul kouzelnou hůlkou a všechny půjčovny zmizely, tak to stejně sváteční vodáky nevyžene úplně, pořád zbude dost těch, co na to prostě mají, aby si tu loď teda koupili a naložili na své SUV (ostatně to vidíme na tom, jaké ceny si můžou půjčovny dovolit účtovat - abych třeba za barel na tejdenní vodu zaplatil víc, než stojí novej normálně v maloobchodě, to už se mi zdá krapet přehnaný ...)

(no ale kdyby si měl vybrat, tak zatím bych pro to mávnutí kouzelnou hůlkou hlasoval, radši bych si odpustil třeba Čeňkárnu na Barace, kde jsem půjčovnu využil, než současnej stav, kdy dík půjčovnám v létě na Vltavě málem ani nepoložím loď na hladinu, jak je plná ...)

Reply

Re: vodák v ohrožení, Wolfino ., 10/8/2010 10:04:20 AM
Dalsi vec , co me zarazi, je cesky narodni zvyk stavet diskuze na extremnich a exemplarnich prikladech. Ti lidi co hazou PET do vody - si zaslouzeji zahubu....

Ale trochu jsem ztratil nit' diskuze, nezlob se , ale ted se bavime stylem jeden o koze, druhy o voze....
Nejdriv reknes, ze pujcovny a zachranare hnat klackem od vody, pak to de fact vyvratis , a nakonec napises nesmysl o zahradce, ktery do nasi diskuze nepatri vubec...... to mi teda vysvetli kamarade spolubojovniku :)

Reply

Re: vodák v ohrožení, wolejoffka, 10/8/2010 10:02:37 AM
Jeee, Wolfino, teď jse mě pobavil. Ještě nikdy mě nenapadlo, že tím, že jezdím na vodu, vlastně sportuju Smajlík

Reply

Re: vodák v ohrožení, Alan, 10/8/2010 8:26:48 AM
Tak jako ty se nedostaneš bez půjčovny na vodu, tak se třeba půl národa nedostane bez MHD do práce. To na úvod.
Kdyby nebylo ochranářů, to by se nám to jezdilo. Bohužel, čím víc komerce a byznysu kolem vody, tím víc ochranářů, zákazů a příkazů.
A ty PET lahve, ty nepadají do vody z lodí, ale ze břehů. Většinou se sypou ze zahrad sousedících s vodou z oken aut a ruk rybářů. Na Moravě konkrétně těsně nad soutokem s Krupou je jedna taková zahrádka.Již léta to pozoruji z vody, když kolem proplouvám. A takových příkladů by zde uvedl určitě každý, kdo alespoň párkrát držel pádlo v ruce, ale ne jak vařechu, tak jako minimálně ty 2/3 toho zdravého,vodácko-sportovního národa u nás. Smajlík

Reply

Re: vodák v ohrožení, Wolfino ., 10/7/2010 10:26:40 PM
Tak ted jsi rekl totalni hovadinu. Rozhodne se nepovazuji za taky vodaka, protoze pouzivam helmu/vestu/hazecku Smajlík , ale treba ja bych se nedostal na vodu bez pujcovny. Svoji lod proste nemam , casem si ji uz konecne snad poridim, ale pujcovna je reseni. A kdyby nebylo ochranaru, tak je tam jeste vetsi bordel nez je. Ohrozeny druh ? No mozna by to i chtelo, zustanou aspon ti skalni To ale zertuji. Ale uvedomte si uz konecne jedno. Narod, ktery sportuje, je zdravy. Je to furt aspon nejaka aktivita, rozhodne lepsi nez kdyby se tu chlastalo, jako se deje smerem na vychod. A ti ochranari jsou tam od toho, aby dohlidli na to, ze ti sportovci tam nebudou hazet PET lahve do vody....

Reply

vodák v ohrožení, Alan, 10/7/2010 10:00:54 PM
Vzkaz všem provozovatelům půjčoven lodí a ochranářům. Držte se od vody daleko, blbečkové a bude na vodě i kolem ní dost klidu pro všechny. Aby nakonec nebyl vodák na listině ohrožených druhů u nás. Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Bootsman, 10/7/2010 5:14:57 PM
Jenže to nepůjde , ochranáři tě tam nepustí.Já se klidně k úklidu přidám. Sám si na loď starou pneu nenaložím abych ji mimoděk vyhodil za cizí zahrádkou. Tak z toho plyne že až na jistý počet PETek si Moravu zaser....ou místní a né vodáci.Ale pokud CHKO LM požádá a pod odborným dohledem, rád se vyčištení zůčastním Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Honza Pok., 10/7/2010 2:54:32 PM
Nechci nějak rozdmýchat vášně, ale já bych naopak zakázat na čas splouvat Mlýnský náhon a všechny vodáky bych hnal původním korytem.
Na jezu by každá loď nafasovala pytel na odpadky, plasty, PETky a pod přísnou pokutou by ho na konci "chráněného úseku řeky Moravy" musela pod pokutou odevzdat plný.
Jinak totiž bude tamější úsek řeky sloužit akorát jako největší a stále narůstající skládka na řece v ČR.
Což je z hlediska ochrany přírody jistě nejen pro študované vědce zajímavé, ale selský rozum mi velí tentokrát nedržet hubu.

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Tvarůžek, 10/7/2010 2:50:19 PM
Krok "cenzora" Petra schvaluji - jsem téměř místní a ani ve snu by mne nenapadlo jet z Hynkova hlavním tokem...
Jen jsem zvědav , co učiní CHKO od května příštího roku, kdy bude realizován projekt spolku Krásná Morava s 35000 až 70000 "vodáky" na Moravě.... Smajlík

Reply

Re: MOR NA VÁS..., Petr, 10/7/2010 11:26:47 AM
Je to moje redakční chyba, že jsem sporný text neodstranil. Už je to napraveno. Milan má pravdu, že si zbytečným porušováním zákazů přiděláváme jen starosti.

Reply

MOR NA VÁS..., Milan, 10/7/2010 11:11:09 AM
MOR NA VÁS všechny, kteří porušujete zákony v souvislosti s tábořením v CHKO a NPR (Litovelské pomoraví, Ramena řeky Moravy, aj.) a vědomém vplutí do zakázaných úseků (hlavní koryto Moravy pod Hynkovem). Smajlík A někteří to tady i jinde ještě vyžvaníte.
Dopadlo to tak, že Správa CHKO nyní zvažuje absolutní zákaz splouvání řeky Moravy - hlavního toku mezi Litovlí a Hynkovem v období od 1.4. do 31.7.
A co stačilo k tomu aby tomu tak nebylo?
Naplánovat si etapy tak, abyste na území CHKO Litovelské Pomoraví tábořili výhradně na místech k tomu určených (organizované tábořiště u loděnice v Litovli) nebo na tábořištích Správou CHKO tolerovaných (Střeň- u skautského srubu za mostem vpravo, Hynkov- u hřiště u starého mlýna) a HLAVNĚ, POD HYNKOVEM VŽDY PLOUT MLÝNSKÝM NÁHONEM A NE HLAVNÍM KORYTEM!

Reply

Pěkný článek, Honza Pok., 10/6/2010 7:55:54 PM
O vínu se říká, že to opravdu dobré zraje pomalu a v klidu. Totéž mohu upřímně napsat i pod tento článek o Moravě a navíc celé.
Vydařené archivní cuvée.
Bylo mi potěšením!

Reply

 
 

Zasílat/zrušit reakce z tohoto článku na můj email:  

New comment to the article

Prosím o zápis jen takových reakcí, které nepoužívají vulgární či jiná neslušná slova nebo hrubě neurážejí. V případě těchto komentářů si vyhrazuji právo je smazat.
Případné odkazy na web stránky zadávejte do textu ve tvaru http://www.neco.cz s mezerou před a na konci adresy.

Nejste přihlášen/a! Přihlašte se nebo zaregistrujte se a získejte další výhody.
Titulek:
Name:
Email:
Vaše reakce:
Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka Vložit smajlíka
  (Email s odpověďmi bude automaticky zaslán na vyplněnou email adresu, pokud někdo na tuto reakci odpoví.)



Facebook Facebook   RSS - články a novinky RSS 2.0 Email na redakci serveru raft.cz Chcete psát články pro raft.cz? Trička a mikiny raft.cz O raft.cz
Uvedené texty mají pouze informativní charakter. Vodácký sport je potencionálně nebezpečný a vždy je nutné posoudit zobrazené informace dle aktuální situace.